Jak jsme vás již informovali, blíží se termín prvního společného setkání v rámci dvoudenního semináře pro vedoucí pracovníky jednotlivých zapojených mateřských škol.
Seminář se bude konat v termínu 3. – 4. 10. 2014 v hotelu Benica v Benešově, kde bude zajištěno ubytování i konferenční prostory.
Žádáme vás o potvrzení účasti na semináři, během kterého proběhnou i dvě akreditovaná školení a dozvíte se řadu podstatných informací o průběhu celého projektu. Vyplnění registračního formuláře prosím věnujte náležitou pozornost, na základě těchto dat budou vydávána osvědčení o absolvování kurzů.
Dovolujeme si vám představit připravený program a těšíme se na setkání s vámi.
[column_half]
PÁTEK
- do 10:00 příjezd
- 10:00 – 10:30 prezence a občerstvení
- 10:30 – 10:45 úvodní slovo
- 10:45 – 11:30 PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU
- 11:30 – 12:00 ZPŮSOB KOMUNIKACE V PROJEKTU
- 12:00 – 13:00 oběd
- 13:00 – 14:30 POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA 1. část
- 14:30 – 15:00 diskuze
- 15:00 – 15:30 přestávka a občerstvení
- 15:30 – 17:30 MODERNÍ TRENDY A ICT
- 17:30 – 18:00 možnost individuálních konzultací
- 18:00 večeře
[/column_half][column_half_last]
SOBOTA
- 8:00 – 9:00 snídaně
- 9:00 – 11:00 WORKSHOP/KONZULTACE
- prezentace zařízení, co bude ve školkách
- dotazník
- informační systém/portál a komunikace
- řízená diskuze – nápady a náměty z praxe
- 11:00 – 12:00 POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA 2. část + shrnutí
- 12:00 oběd a volně odjezd
[/column_half_last]
I nadále sledujte projektový portál, budeme vám zde prezentovat aktuální informace k projektu i novinky ze světa ICT ve školství.
Realizační tým projektu Jak co funguje
Registrace na seminář pro vedoucí pracovníky MŠ
Pingback: Informace k semináři pro vedoucí pracovníky 3. – 4. 10. 2014 | materinky.dumy.cz